I've Only Got... Ten Million Dreams Right Now

Festivaldrömmar.
Förra året hade jag en dröm.
Jag skulle åka till Peace&Love i Borlänge.
Biljetterna blev slutsålda.

I år har jag växlat mellan vilka festivaler jag vill åka på.
Enligt mig är artistutbudet bra på Peace&Love även i år, men det är inte på länga vägar så bra som förra året.
Höjdpunkten där i år är helt klart The Kooks.

Hultsfred, hultsfred.
Vilka kommer om inte The Killers.
Dom gör Sverigedebut, vill inte missa, kanske kommer missa.
Underbara The Killers.
Måste dock åka med min Far.
Han skyller på att han är rädd om mig, men det han menar är nog egentligen att han med vill åka dit,
Okej då, plus oron då.
Och han vill med till alla, inte bara Hultsfred.

Men så finns det ju en till.
Saras familj kanske ska dit.
Jag pratar såklart om Way Out West!
Arctic Monkeys!!!
Band of horses
Lilly Allen

Hur i helskotta ska man kunna bestämma sig?!


     

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0