That's Not The Way

Fredagens planering: 
 - Vakna i tid (Övernattning i kyrkan, så inte vara uppe så länge)
 - Åka hem och fixa iordning det sista
 - Ta tåget till min kusin Emilie i Nyköping
 - Ha en trevlig eftermiddag och kväll med henne

Fredagens verklighet:
 - Vakna ganska sent
 - Komma hem vid 11
 - Åka till resecentrum klockan 11.45 med mina föräldrar som skulle till Stockholm
 - Fråga i receptionen, jag åker för en tia för att jag är ett barn som åker med en vuxen!
 - Köpa glass på pressbyrån
       
(GB's nya kollektion)         (Nogger mint, GOOD)

- Sätta sig på tåget (x2000) och få mig själv, mamma och pappa att undra om tåger verkligen passerar Nyköping
- Få bekräftat av en tågvärdinna att tåget INTE passerar Nyköping.
- Komma fram till Centralstationen i Stockholm

- Bestämma vart jag ska äta där medans min föräldrar fixar en biljett till Nyköping till mig.
- Äta på Pizza Hut
      <--Pappa
                                                   (Mamma fotograf)
-  Köpa tidning och sätta sig på tåget
- Komma fram till Nyköping klockan 15.40 (Skulle vara där klockan 13.00)
- Sedan efter det hade vi en jättemysig kväll
                    
                 
(Fossil Fuel & New York Super Fudge Chunk)

Det var allt jag delar med mig av om min äventyrliga Fredag


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0