Maybe Not

Snön är påväg att bli kilometertjock, jag som hade solglasögon på mig igår.
Min logik var : Kommer inte ljusare tider till mig får jag lura ljusare tider till mig.
Men ja, de ljusare tiderna bestämmde sig för att komma in i trotsåldern, så det började snöa i stället.

Sitter vid den gamla datorn och kom på en sak.
Man kan ju vara lik vissa människor - till utseéndet, i sättet, och en kombination.
Oftast är man lik sin familj, det sitter ju liksom i generna.
Ibland är man lik en kändis, och det kan ju vara både roligt och förjäkligt.

Jag har fått höra att jag är lik Amanda Jensen

(Bilden på mig är tagen i sjuan, otoligt vad lite jag har förändrats)

Det är dock blandade åsikter, och jag själv tycker det inte.
Jag tycker att Amanda är grym, men lik henne det är jag då rakt inte.

När vi var små brukade jag och min lillasyster kalla min mamma Harry Boy för att hon har ett så stort leende.
Det har även sagts att jag ser ut som en ekorre och en gnom , och Linnea har blivit jämförd med en råtta.

Konsigt, så man kan vara lik både människor och djur, och kanske har alla blivit jämförda med någon?

Kommentarer
Postat av: hest

har blivit jämförd med nån men är inte lik nån! MOHAHAH

2009-02-22 @ 22:24:15
Postat av: hest igen

du har stavat fel också.

2009-02-22 @ 22:24:56
Postat av: Madelene

Säkert, du är lik en Night Elf (mest för att det är det enda jag kommer ihåg namnet på förutom gnome)

2009-02-22 @ 22:25:54
URL: http://scnile.blogg.se/
Postat av: madelene

Eller just det! Kan ju preist..(klaga inte på min stavning!! XD) Blood elf och kommer säkert komma på namnet på många fler saker!!

2009-02-22 @ 22:27:27
URL: http://scnile.blogg.se/
Postat av: Linnea

"och Linnea har blivit jämförd med en råtta."

HAHAHAH. det där räddade min dag idag alltså! Haha. fyfan xD

2009-02-23 @ 07:31:10
URL: http://orhagen.blogspot.com
Postat av: Linnea

Vissa säger att jag är lik Carolina Gynning!

2009-02-23 @ 07:31:37
URL: http://orhagen.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0