But If I Begged You..?

Fixade en frisyr jag inte har fattat hur man gör på flera år.
Igår hittade jag dock ett youtube-klipp som visade hur man gjorde i detalj..

Rosett
Ska klippa mig imorgon, så snart kan jag se igen när jag har utsläppt lugg och slipper sticka upp näsan mot taket varje gång jag vill se vad jag skriver på datorskärmen.

Gjorde Nationella provet i Svenska C idag.
Gick okej, växlar mellan att tycka att det gick superbra till att tro att jag kommer bli underkänd.
Skrev en Novell om vad som händer på Natten. Natten, UNDERBARA natt!

Mina underbara lärare fick mig att lova att ta lov nu resten av veckan, och jag var helt klart med på det.
Skolan klarar sig nog utan mig i några dagar.

Lärarna avslöjade även en sak för mig, som folk har påpekat vid några tidigare tillfällen.
Mina Ögon Avslöjar Mig!
När jag är nöjd, glad så strålar dom tydligen, och när jag är stressad, arg eller mår dåligt så blir jag tydligen svart under dom (attraktivt), Om jag är glad har dom tydligen även en tendens att se lite "fulla i fan ut" eller busiga osv.

Så jag ber er, kolla inte på mina ögon om jag ljuger för er, kolla på min näsa eller öron eller varför inte mun.
Men håll er borta ifrån mina ögon, jag måste ju också få ha ett privatliv.. ^^,


Kommentarer
Postat av: amalia

så sa fan heikki om mig med. mina ögon talar även när ja är tyst... typ han kan se om ja inte gillar nån även om ja inte sägernått. haha skumt. :o :D<3

2009-02-18 @ 10:57:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0