If I Fall Any Deeper I Won't Be Able To See At All

"Kossorna, vill ni ut till hagen?"
Sannerligen, och alla i sin takt.
Vissa sprang, vissa försökte springa ut till vägen, några mosade jordgubbsplantor, och vissa hade visst all tid i världen.

Vissa av oss var rädda.
Inte jag!
Tills en kossa sprang in i mig..
Då blev det nervöst hysteriskt fnitter..

Kul grej, rekomenderar, fast det får gärna vara lite varmare.

Smakprov:
Utspringning från Ringsta gård!



Och här är några söta bilder:
        


Jag och Linnea har denna helg haft hand om hennes mormor och morfars Hus.
Vi har det ända tills på onsdag, och vi har det mycket trevligt.
Mycket vitlök och mycket disk!
Oändligt med mysfaktor!

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha. ja dör.





å jag älskar dig.

2009-05-18 @ 19:56:48
URL: http://orhagenlinnea.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0